27.07.10
القرآن حمال أوجه وكل واحد يأخد الآية بطريقته ودي عظمته في أنه مرن وكتاب تقدر تروح وتيجي فيه زي مانت عايز | DA010218

محمود سعد - برنامج مصر النهاردة - قناة المحور - فضائح إسلامية

Share |

مشاهدات 9864

تعليقات 3

في تعقيبه على وفاة الدكتور نصر حامد أبو زيد يقول محمود سعد: القرآن حمال أوجه وكل واحد يأخد الآية بطريقته ودي عظمته في أنه مرن وكتاب تقدر تروح وتيجي فيه زي مانت عايز وكل واحد يفسره على مزاجه.



تحميل ملفات
1 ملف

  1. Video Files

    تحميل الملف - عرض - iPod تحميل الملف

تعليقات
3 تعليق

 شارك بتعليق 
  1. يا سيد محمود القرأن مرن حسب كلامك كويس طيب ليه دايما المتعمق فيه بيكره المسيحيين رغم انه مرن وجميل ومليان معاني زي ما بتقول رغم انه مليان أيات عن التسامح معهم ؟

    Mena

  2. الاغتيلات الاسلاميه ؟. قتل واغتيال المفكرين في الامه الاسلاميه متى ينتهي ؟.اغتيال فرج فوده اغتيال شيخ الازهر محمد سيد الطنطاوي . اغتيال نصر حامد ابو زيد. نجيب محفوض والكثيرين من فلاسفة العصر تغيب عن الوجود بسبب الاغتيالات العصريه والطب الحديث. ...... هناك ايدي خفيه اسلاميه سلفيه تعمل في الخفاء تلاحق اهل الفكر وتغتالهم بدون ان يعلم كيف. هناك العين الان على المفكر الكبير سيد القمني. والتهديد في قتل الدكتوره سعاد صالح التي تراجعت ثم احتمت في حزب الوفد . وايضا الاستاذ فاروق حسنى والكثيرين. الحل الاسلامي للتخلص من الفهم والافكار .المستينره هو الاغتيال . مافيا اسلاميه تعمل في الصمت

    ابو الوفاء

  3. يا سيد محمود سعد كلامك له معاني وحقائق كثيره. قلت نحكم على شئ بدون فهم. ان قال احدهم كلمه الكل يتبعه دون علم بالحقيقه. وهذه العاده المتبعه في الاسلام. زي ما قال المثل .... معاهم معاهم وعليهم عليهم .... دون فهم او فكر او معرفه .. شعب مليان طباليين اصوات عاليه وعقول فارغه. .... الشيوخ عودونا ان نثور ونهيج من غير ما نعرف المشكله او السبب الذي قادونا اليه او عليه....

    ابو النور

أضف تعليق
.الرجاء كتابة تعليقك هنا ببشكل واضح وسليم، تعليقك سوف ينشر مباشرة
أي تعلقات يوجد بها سب وقذف سوف تحذف فوراً